Det här är helt...

...sjukt.

Igår så skrev jag detta inlägg om Tele2s telefonsvarare:
http://howlinhoglund.blogg.se/2011/april/annu-ett-tecken.html

Idag när jag skulle gå in och kolla lite statistik för bloggen stötte jag på den här kommentaren:


Postat av: Tele2

Hej Joel,

Vi har genomfört en uppgradering av telefonsvararen för att göra den bättre och säkrare. De kunder som sedan tidigare inte har en personlig kod måste därför välja en innan de kommer åt sina röstmeddelanden. Standardkoden är samma för alla och därmed är det för enkelt att komma åt röstmeddelanden från andra telefoner. Du kan läsa mer om detta här http://www.tele2.se/kundservice/t2svar.html

Med vänliga hälsningar

Ida Jönsson, Tele2

 

 

Fattar ni? Folk på Tele2 är inne och läser vår blogg. Jag är stum av förvåning men även väldigt tacksam. Tacksam för att tele2 eller Ida i detta fall tar sig tid och förklarar hur det ligger till.

 

Tack Ida. Sprid gärna min blogg vidare till dina kollegor och kunder så har du vunnit över mig till er igen.

 

// Joel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback