Säga vad...

...man vill om att fylla 25. Men det är ett förbannat tjat om att det är hälften av 50. Med tanke på att det har tagit mig 25 år att komma hit där jag är idag, trots 5-6 rätt så overksamma år i början av mitt liv, så känner jag mig inte speciellt orolig över att 50-årsdagen kommer att överraska mig. Jag kan inte minnas att nån började prata om min 25-årsdag ens när jag var 12 och ett halvt.
- Nu har du bara 12,5 år kvar tills du är 25.
Jag gick säkert i sjuan då och kunde 9:ans multiplikationstabell utantill så jag visste vad hälften av 25 var precis som jag vet vad hälften av 50 är nu.

Vill ändå passa på att tacka för alla hjärtliga gratulationer. De ohjärtliga var mindre roliga att få. Ser ändå fram emot mitt 26:e år. Jag tror att det kan bli bra helt enkelt.

/Jesper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback