Det är sällan jag...

...gör reklam för andra bloggar.

Men ibland hittar man så fantastiskt bra bloggar som man bara vill dela med sig av.

Denna gång är det Bonde-Susannes blogg. Susanne är känd som en av deltagarna i något års Bonde söker fru.

I hennes blogg får man följa hennes liv från att ha vara marknadsförare i Stockholm till att att välja bondelivet.
Hon bloggar på den välkända och crediga plattformen Spotlife.

Länk:
http://bondesusanne.se/

Den är verkligen värd en titt, börja följ den gott folk.

Nu frågar ni er säkert: -Skojar du nu, Joel?

Svaret är, klart jag gör!

På allvar vilken fantastisk skit det här är. På allvar är det där Sverige i ett nötskal.

Ska inte alla få ha en blogg och skriva av sig, som jag själv gör?

Det är självklart att Bonde-Susanne ska få ha en blogg, men det är bloggen i sig som jag tycker är så lökig att man skulle kunna koka ett gross liter löksoppa på.

Välj inte en banner där du står med häst och partykläder. Välj inte den crediga plattformen Spotlife. Skriv inte sådan skit-inlägg som detta: http://bondesusanne.se/det-galler-att-se-allt-positivt/#Kommentarer

Det är säkert pengar inblandat, att hon får en viss summa för att blogga. Det är det värsta av allt.

Du är bara avundsjuk tänker ni, och du skriver ju också en massa skit-inlägg.

Nej jag är inte avundsjuk, tvärtom jag tycker synd om henne. Och ja jag skriver säkert en massa inlägg som man kan torka sig med. Men jag skriver bara för min egen skull. Det är bara jag som behöver tycka att dem är bra ( Kanske Jeppe också, som ibland tycker att jag skriver skit).

Nej Bonde-Susanne, du är hjärtligt välkommen att börja blogga hos oss och slippa kapitalism-bloggen som du har nu. Och hoss oss får du skriva om precis vad du vill.

Välkommen.

// Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback