Topp 5...

...klassiska tv-repriser som endast setts av sjukanmälda och nattugglor:

5. Tillbaka till Aidensfield.
Riktigt fin serie som sänts sen tidernas begynnelse, åtminstone sen min begynnelse tror jag. Gillar du små pittoreska brittiska landsbygdshus och underbara accenter kombinerat med en sömnig handling som än dock är fylld med klassisk brittisk sarkasm, så är det serien för dig.

4. MacLeods döttrar
Det är något speciellt med landsbygden. Denna gång i Australien. Vem skulle inte vilja tillbringa åtminstone en sommar på Drovers Run bland en och annan pickup, solbrända vackra damer och herrar, jeans och cowboyhattar, för att inte tala om fin aussie engelska.

3...

2...

1...

/Jesper

Kommentarer
Postat av: Joel

Eftersom du kan så mycket om dessa tv-serier, innebär det att du är mycket sjuk och är en nattuggla?

Postat av: Jesper

Nej, jag skolkade mycket under gymnasiet och har haft ett par anställningar där jag inte börjat jobba förrän efter lunch. Ungefär som du just nu.

2011-03-18 @ 17:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback