Det här...

...blir något av ett diverseinlägg. Våra blogginlägg är väl sällan mer än diverse.

Jag vill börja med att på egen hand tacka clobbis för att du hjälper oss med designen. Jag har aldrig riktigt förstått vad du studerar. Det var visst något med design. Nu har jag sett vad du lärt dig. Antar att du har toppbetyg eller har du mvgplus.se som startsida?

Vår syster har kommit igång med bloggandet igen. Kolla in den
här.

Det finns en toalett på jobbet som stått mer eller mindre orörd i ett par år, den finns nere i källaren där få människor rör sig. Trots det har den städats dagligen. En toalett med en renhet och avskildhet som man får leta länge efter. Detta guldkorn till skithus upptäckte jag för bara några veckor sen. Glädje!

Avslutar med en look-a-like:

Claes Månsson?                   Ryan Stiles?

/Jesper

Kommentarer
Postat av: Klätterapan

Jesper, det är ju sådana smultronställen man håller tyst om! Nu kanske ryktet sprids...

2011-03-07 @ 23:49:43
Postat av: Höglund

Fanns en sådan toalett på Hannaskolan. Har förresten haft en sådan toalett på alla jobb jag varit på. Det är som du skriver, som att hitta en skatt. Man får en stund för sig själv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback