Hissa och...

...dissa.

Börjar med att hissa ett program som heter An idiot abroad eller En idiot på resa på svenska. Det är den fantastiska Rick Gervais som skickar ut sin vän Karl Pilkington i världen. Närmare bestämt alla världens sju underverk. Denna Karl är en typisk britt som är nöjd med det lilla och blir mer fascinerad av te x att kineser inte har dörrar till toaletterna än av kinesiska muren. Citat: Its not the great wall of China, its more the quite okej wall of China.

Ge det en chans, ni kommer inte ångra er. Det går på Torsdagar 22.45 men alla avsnitt som har sänts hitills finns på svtplay.

Något glädjande som jag såg på en annan blogg igår är att det kommer en säsong två. Håll utkik.

Och så en dissa.
Melodifestivalen.

Skulle kunna skriva mycket om det. Men jag väljer att citera min bror Jesper.
-Det är tyvärr lite för lätt att hata melodifestivalen.

Så därför väljer jag att inte skriva något om det.

// Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback