Ett gästinlägg...

...från vår snart 10-åriga bror, Julius.

Hej, skönt med påsklov, jag vet inte vad ni ska göra men jag ska bara sova och spela ps2. Älskar påsklov alltså först påskpyssel i skolan och sen ledigheten och hitta äggen, mycket att stå i.

Jag drack mjölk direkt ur paketet igår, mycket godare än ur glas.

Ni har nog sett Joel och Jesper göra look-a like så jag hade tänkt ta med en här.

 
                      Einstain?                                      Charlie Chaplin?

// Julius


Kommentarer
Postat av: moni

Han ska få städa också, inte bara lata sig hela lovet. Hoppas att han tar efter lite bättre saker än att dricka mjölk direkt ur mjölkpaketet. Äckligt

2011-04-18 @ 11:22:14
Postat av: Emma

Tummen upp !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback