Vår käre...

...fader kommenterade här på bloggen häromdagen.

Jag citerar:
"Hej
Vad är det här för intern kommunikation???
En blogg ska väl ändå vara lite mer än så här......"

Han syftade då på min och min broders, vad ska man kalla det? "hur är livet nu för tiden?"-samtal på bloggen som du kan läsa några inlägg längre ner.

Ena sidan kan jag förstå honom. Å andra sidan, hur ofta ser man det på andra bloggar?

Jag anser att på Howlinhoglund.blogg kan allt hända.
Har även insett att vi skriver inte för andra, utan för varandra.
Men vi har ju även läsare, av någon outgrundlig anledning och så klart vill utvecklas och låta läsarna vara delaktiga.
Kanske bli lite mer än så här.

Så vill du läsare att vi ska beröra något mer speciellt ämne, ge våra tankar utifrån någon situation. Kommentera en speciell person eller dylikt.
Skriv gärna detta i en kommentar så ska vi göra vårt bästa för att tillgodose era behov.
Om det dock inte dyker upp någon kommentar antar vi att ni är nöjda med inläggen som skapas.

Vill även passa på att ge en eloge till er läsare som fortsätter att gå in på denna blogg dag efter dag av någon anledning som jag själv ej kan sätta fingret på. Hur få eller hur många ni än är, så tack.

// Joel ( Och säkert Jeppe också)

Kommentarer
Postat av: Willy

Ok, jag erkänner ni har en väldigt personlig och fin blogg som är helt unik. Jag uppskattar den verkligen!

2010-09-05 @ 19:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback