Jag öppnade...

...skåpet ovanför handfatet inne på toaletten häromdagen. Det låter som om jag aldrig rör de artiklar som finns där i. Det stämmer inte riktigt, men just den här skåpluckan hade jag inte öppnat på länge.
Jag hittade en oöppnad kartong innehållande en flaska eau de toilette av märket "Alaska".
Man skulle kunna tro att jag köpt den för länge sen och glömt bort den eller att någon av alla de som lånat min lägenhet råkat glömma den där. Men sanningen är den att jag fick flaskan av en av mina 7-åriga elever+föräldrar i skolavslutningspresent i våras. Tack för den här terminen, men du luktar illa!
Jag luktade på "toalettvattnet" för första gången igår. Den var, milt sagt, överengagerad. Kan hända att jag slår in den igen och ger bort den i julklapp till någon.

/Jesper

Kommentarer
Postat av: Amélie

Jag dör!

2010-09-19 @ 19:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback