Vill även...

...jag gratulera till SM-bronset till lillebror Julius. Förhoppningsvis kan vi få till en bild hör framöver. Kan stolt säga att jag var faktiskt på plats. Stod bredvid och var en väldigt stolt storebror. Julius hann även med att lägga till en sjätteplats i rookie-klassen på sitt CV.

På tal om alla hjärtans dag. I vår familj har vi alltid fått en alla hjärtans dag-present av våra föräldrar. Presenten har alltid varit i form av en dubbel-chokladbit i form av Japp, Daim, Pigall, Skotte osv, en påse med sourcream-hjärtan. Ibland har det även slängts med en serietidning.
Så nu när vår käre mor har börjat blivit en mer aktiv läsare av bloggen, så hoppas jag att du läser detta och att det kanske kan ligga en present i form av dubbeljapp, chipspåse och en serietidning i min brevlåda om några dagar.
Helst Larson.
// Joel

Kommentarer
Postat av: Emma

Mmmm, daim ...

Postat av: Anonym

Om ine din far ellr din yngre bror hade hunnit att äta upp jappen innan du träffade dom så fick du den igår om jag inte minns fel.

I alla fall så hoppas jag att du får en bra dag och vecka.

Kram

2010-02-15 @ 08:16:23
Postat av: Julius

Tack för att du kom till sm. Nästa år måste alla komma om dom vill. Då ska ni få se guld också i min famn.

2010-02-15 @ 08:20:29
Postat av: Willy

Jappen vederbörligen överlämnad på rätt dag och allt!

Bilder på SM-trean är på väg.

/W

2010-02-15 @ 17:29:14
URL: http://howlinhoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback