Vad tusan...

...är det som händer?

Anna Haag tog OS-silver i dubbeljakten. Hon gjorde ett väldisponerat lopp, med en perfekt blandning av bra glid, ett ruskigt jävlar anamma och snabba glasögon.

Niklas Wikegård är galet underhållande att titta på. Han ser nyförälskad ut varje gång han pratar om hockey. En varm, pasionerad och livslång förälskelse.

Men dagens överraskning är ändå att jag blivit dubbad till ordinarie bloggare. Jag blev mäkta förvånad när jag läste det här på bloggen, hade inte fått en tillstymmelse till förvarning. Lite tagen av stundens allvar försöker jag nu knåpa ihop ett blogginlägg samtidigt som jag följer reprisen av Finland-Tyskland. Glad och en smula omtumlad. Tack, för förtroendet!

Undrar hur det gick för en av våra trognaste läsare Undis med psykoprofylaxen?

/Jesper, gäs...nej, just det bara /Jesper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback