Lillebror...

...8 år gammal slutade trea i de svenska mästerskapen i bordshockey, knatteklass. Ett stort grattis till honom! Jag har inte en chans längre. Undrar vart mina mästerskapsdrömmar tog vägen?

Jag skulle vilja uppmärksamma vår mor som lovat och visat att hon ska var mer aktiv nyttjare av bloggen.
Tack, mamma för allahjärtansdagjappen.

Ett ymnigt snöblandat regn omger skidskyttarna i Whistler. Det verkar bli lite av en skrällvinnare även idag. Svenskarna går sådär. Ferry går hyggligt, bra utgångsläge i jaktstarten.

Det finns en lägenhet i Bromma, Stockholm där jag gärna avnjutit OS i gott sällskap den här veckan.

/Jesper, gästbloggare


Kommentarer
Postat av: Moni

Idag blir det spännande på OS. Charlotte på skidor, då får vi se en svensk på prispallen förhoppningsvis.

Nu har jag överträffat mig själv med bloggande, är helt fast....nooot

Kram ha en bra dag

2010-02-15 @ 08:23:24
Postat av: Julius

Tack för att du stötta mig. Ser fram emot att se dig vinna nån pokal eller nåt annat. Men nästa år ska alla komma och titta om dom vill. Men så ser ni guld i min famn nästa år.

2010-02-15 @ 08:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback