Det har nu...

...gått fyra dagar in på OS.

Nu är frågan hur man ska palla resten av dom två och halv vecka som är kvar.
Är redan helt slut av hålltider, resultat, spänning, sena nätter. Både fysiskt och psykist.

Vill trappa ner lite på tittandet, men det går inte att sluta. Det spelar ingen roll om det är kval i isdans, tredje reprisen av nordiska kombinationen.

Det som gör saken värre( men ändå väldigt bra) är att en av mina bästa vänner JC bor hemma hos mig en vecka medans min fru är ute och far. Och han är minst lika intresserad. Min räddning kommer nog när min fru kommer hem och får mig in i lite bättre tider igen.

Så jag får hålla ut till på söndag. Men då är det ju både curling och hockey.


// Joel

Kommentarer
Postat av: Moni

Joel håll ut,det är ändå bara OS vart fjärde år. Det är värt några veckors lidande, utan sömn.

Moni


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback