Ringrosten spökar...

...i mina tangentbordsovana fingrar. Det var ca 3 månader, en hel sommar, nästan ett halvt liv av upplevelser sen jag skrev ett inlägg i bloggen. Nu närmar sig hösten med stormsteg. Igår var det 4 månader kvar till julafton.

En sak som bekymrar mig är att inte heller Joel har skrivit i bloggen. Det har varit vårt sätt att kommunicera med varandra. Om någon har hört något från Joel i sommar så kan ni ju skriva en rad och berätta om han verkar må bra. I värsta fall har han dött......hoppas inte.

För övrigt har jag fått höra flera gånger den här sommaren att jag är lik den gamla landslagsspelaren, tillika min namne, Jesper Blomqvist. Jag bjuder därför på en look-a-like. Som sagt, lite ringrostig.



/Jesper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback