Sitter här...

...på jobbet under lunchen och tittar på mitt senaste inlägg och känner en våg av sug över att börja blogga igen mer på allvar(läs ironi).

Suget har dock varit väldigt lågt, men under denna lågperiod har jag fått bekräftat att det finns en dragningskraft och sug hos besökare av min blogg. Och det glädjer mig.

Så för er besökare, framförallt ni som har hållt i och har haft tålamod med mitt dåliga bloggande kommer jag sätta igång igen.

Egentligen borde man ju göra om designen och dylikt när en nystart träder i kraft, men eftersom jag inte kan något om webdesign och sådant mumbojumbo så får det räcka med detta inlägg.

Nu kör vi då.

Avslutar detta inlägg med ett bibelord:

Jes 55:11
     

så är det med ordet
som kommer från min mun:
det vänder inte fruktlöst tillbaka
utan gör det jag vill
och utför mitt uppdrag.


Kommentarer
Postat av: Emma

Som vi längtat !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback