Som bloggare...

...har man någon slags bekräftelsebehov.

Man vill att folk ska gå in på ens blogg, tycka att det man skriver är kul, intressant, frustrerande, påfrestande, kommentera osv...


Och just det här med kommentarer, tycker iallafall jag är roligt. Det är en av anledningarna till att det är kul att blogga och även att bloggen kan utvecklas.

Så du som är på denna blogg för första gången eller du som är inne ofta, lämna gärna en kommentar.
Det behöver inte vara något fyndigt eller revolutionerande. Du kan bara skriva vem du är eller lämna ett skratt. Även om du vill att vi skriver om något speciellt ämne eller om du vill se något mer här på bloggen.

Som jag brukar säga: En kommentar är fler än ingen kommentar.

// Joel

Kommentarer
Postat av: jakke

Paradise hotel ÄGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-15 @ 22:18:50
Postat av: winnie

joel, jag har ett förslag med tanke på din förkärlek för look-a-like. skickar en bild på fejjan, om den är värdig vill jag se'n på bloggen...

2009-11-15 @ 22:43:02
Postat av: Emma

: ) sedärja, så hittade jag till din blogg också! Ska bli intressant att följa.



Hoppas allt är bra med er.

kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback