Nya tider...

...spännande tider.

PREMIÄRBLOGGINLÄGG

Lite nervös faktiskt.

Människor hanterar nervositet på olika sätt. Jag bjuder därför på ett klassiskt tv-framträdande av Nicklas Bäckström. Så kan det gå om man skolkar från mediaträningen.




När jag satt och funderade på vad jag skulle premiärblogga om gick min systers pojkvän förbi och visade en ljusshow på youtube och sa att det här kan du blogga om. Ja, sa jag. Sen skrattade jag artigt och låtsades skriva om ljusshower tills han gick iväg. Någon gång, någon stans kommer jag att skriva ett blogginlägg om ljusshower.

/ Jesper, gästbloggare

Kommentarer
Postat av: Höglund

Gilla...stackars Clobbe.

Postat av: Emma

En utmärkt start av gästbloggaren !

2009-11-10 @ 00:13:48
URL: http://lillhoglund.blogg.se/
Postat av: Josefine

Utmärkt start. Typiskt exempel när 1 + 1 = typ 48.

Fler Höglundbröder åt folket!

2009-11-10 @ 15:01:08
URL: http://arenius.swedmedia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback