Nästa stora...

...modefluga.

Jag jobbar med kläder och jag tänkte ge er tips på vad som kommer komma nästa sommar.

Det är detta:



Rånarluvan kommer komma starkt till sommaren. Gärna ett pannband i någon stark somrig färg, gul te x som i det här fallet, men även senapsgul kommer hålla i sig från hösten.
Big no no är att köpa ett pannband utan text eller tryck. I sommar kommer arabiska tecken vara hetare än stuprörsjeansen var populära 2006.

Sommarens accecoar är självklart kalashnikoven. men den får gärna vara i en mer dämpad färg för att inte sticka ut mot resten av utstyrseln.

Så ut och shoppa redan nu, och kom ihåg var ni läste det först.

Kommentarer
Postat av: Uhlán

Skyddar ju även bra mot solen så folk slipper få hudcancer.

2009-11-10 @ 14:14:51
Postat av: Uhlán igen.

Hoppas att jag kan byta ut min AK5:a då mot den mer moderiktiga AK47:an.

2009-11-10 @ 14:16:31
Postat av: Henke

Kommer ni ta hem dessa prylar till er butik Joel

2009-11-10 @ 17:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback