Folk som...

...läser bloggar är ganska kräsna av sig. En blogg är ointressant om den inte uppdateras 5 ggr om dagen, det läggs ut ett gäng dagens outfit-bilder osv...


Jag brukar tänka tvärtom, folk som uppdaterar 6-7 ggr om dagen slänger upp vad skit som helst. Men bloggar som uppdateras kanske 1-2 ggr eller ännu mindre blir det mer kvalité i.

Jag vill gärna slå ett slag för att läsa gamla inlägg. Jag brukar gå till första inlägget på bloggar och läsa mig framåt. Dels är det ju många inlägg man aldrig läst, sen är det också kul att se utvecklingen av språket, teman och bloggen i allmänt.


Så om du nu sitter på jobbet eller är ledig och har en halvtimme ledig, klicka dig gärna längst bak på min blogg och åk på en resa genom howlin'hoglunds snart treåriga värld.

// Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback