Nu känner jag att det är...

...dags igen. Efter en månads uppeåll från denna så kallade blogg så känner jag att det är dags att ta upp skrivandets konst igen. Avbrottet har präglats av diverse saker som jobb, tokigheter, trötthet, brist på World Wide Web.

Jag vill först tacka och krita er som fortfarande har gått in och kikat om något nytt har skrivits här under sommaren.

Min högst personliga känsla känner att inläggen i höst kommer handla mycket om mitt liv som make ( Från och med om en och en halv månad), min resa till att bli 3 kilo tyngre (förhoppningsvis i muskelmassa), men även "gammalt" stoff såsom roliga iaktagelser i vardagen, skyltar, look-a-likes och kanske till och med en happening som fortfarande är under konstruktion. Mer om detta senare.

Men nu hälsar jag alltså alla läsare välkommen tillbaka till denna borg av svett, kärlek och ironi.

Och som en present på detta så bjussar jag på en bild av Sven Wollter.


Kommentarer
Postat av: Diffet

Tackar för berömmet då jag säkert vart inne här varannan dag här trots bristen på inlägg.

Ska bli spännande och se om du vågar dig upp till vreten för ännu en upplaga av Vreten Open till hösten.

2009-07-23 @ 05:43:28
Postat av: winnie

med bilden av Sven går jag ut o möter min dag.

2009-07-23 @ 11:03:50
Postat av: Emma

Som vi väntat !!

Postat av: Höglund

Doff, bjud in mig bara...

2009-07-27 @ 22:27:21
URL: http://howlinoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback