Har precis...

...öppnat Aftonbladets hemsida när jag möts av en artikel som gör att jag funderar på att bära sorgeband imorgon.
Den slås upp mot mig och ger mig en stor fet bitch-slap rätt i ansiktet.

SKANDAL, SKANDAL, SKANDAL!

Läs själva.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article4458340.ab

Grattis SVT, ni har precis lyckats bli av med en nyfunnen licens-betalare.
Grattis SVT, ni har precis lyckats sänka det program som var det enda som stod över alla andra kanalers helg-underhållning.

Det blir väl Peter Settman som kommer ta över, SVTs gullegris. 

Passa på att se det sista avsnittet någonsin av På spåret med fråge-oraklen Ingvar Oldsberg och Björn Hellberg.
Final imorgon alltså, missa inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback