Fundersam

Var precis nere i min tvättstuga och jag funderar på samma sak varje gång jag är nere i min källare.
På torktumlaren som finns i mitt hus står det så här:

image25

Alltså, skåptorrt, torr och extra torrt.
Jag tänker att är något torrt så är det väl torrt? Eller? Hur kan något bli extra torrt?
Antingen så är det väl torrt eller så är det fuktigt eller blött.
Om det är någon som tillverkar sådana torktumlare och har ett svar eller bara vet så lägg gärna en kommentar  eller skicka ett mail till mailadressen [email protected]

Kommentarer
Postat av: Emma

Joel! Detsamma, kul att se att du e igång igen. Kollade din blogg för ruskigt längesen men då uppdatera du inte alltför ofta.

Både ja och nej på frågan om örebro. Jag har lägenheten kvar på söder i sthlm och går i skolan där men pendlar väldigt mkt till Örebro och flyttar tillsbaks i sommar : )

Postat av: Henning

Joel. jag alskar din blogg och forstar fragan om torktumlaren. Men forstar inte var jag kom in i bilden haha

2008-03-12 @ 17:51:01
Postat av: Höglund

Haha, tack. Det värmer att du tycker den är rolig. Nej du har egentligen inte så mycket med det att göra, förutom att det var så otippat att det var din adress. Du tar inte illa upp va? Har du fått några svar förresten? Kan inte du eller Jeppe, dra en gästblogg här någon gång? och skriva ett inlägg om hur ni har det i Val??

2008-03-12 @ 22:17:38
URL: http://howlinhoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback