Intervju med mig själv...

...gällande min OS-insats genom att gå upp 02.55 igår natt för att följa handbollsdamernas väg mot OS-guld.



-Välkommen Joel.                                                                                                                         
-Tack.

-
Du gick alltså upp 3 i natt för att kolla på damhandbollsmatchen mellan Sverige-Brasilien. Hur la du upp natten?
-Jo jag börja uppladdningen med lite mat och kortspel hemma hos föräldrarna. Kändes väldigt bra redan där. Åte hem i hyfsad tid och tänkte att jag skulle hinna få ett par timmars sömn  innan fighten. Det sista jag gjorde var att peppa upp mig själv med en repris av herrarnas 100-meters final.

-
Okej, men så hände något, berätta.
-Ja, Ställde ju klockan på 02.50, skulle ju ändå gå en gata bort till min bror. Så när klockan ringde hade kroppen fortfarande inte acklimatiserats till tidskillnaden. Så det blev en tung start, men mitt i loppet fick jag lite mer kraft och upploppet gick väldigt fort, dock hann jag inte precis till matchstart. Och det känns sådär.

-
Hur känns det såhär i efterhand?
-Borde väl inte vara besviken egentligen, jag hann ju se i princip hela matchen och Sverige vann ju. Men jag hade ju dock ett par matcher idag också som jag skulle se(ÖSK Innebandy, träningsmatch och ÖSK Fotboll mot Kalmar) som har fått tagit lite stryk pga trötthet. Jag önskar bara att jag hade kunnat förbereda mig lite bättre innan. Just nu vill jag bara komma hem igen kolla repriser istället och analysera den här natten om ett par dagar. Sen får jag ta nya tag och satsa på London 2012. Då är nog tidsskillnaden mindre.

-Tack, och lycka till.
-Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback