Nummer 2

Så var det dags för en liten uppdatering så kalle kan få något nytt att läsa förutom att gå in och kolla Edward the eagles ett par 3 gånger per dag.
Först en liten teaser om vad som hänt i Herr Höglunds liv sen förra inlägget.
Inte så mycket egentligen, julen står för dörren, ska bli skönt. Har jullov från både jobb och innebandy efter nästa vecka, har dock en sista match innan jul. Imorgon åker vi och besöker dne kungliga huvudstaden och förortslaget Farsta. Efter det är det Kyrkans julfest, Höga förväntningar! Höga förväntningar! Höga förväntningar!, eller?? 
Var på bio ensam för första gången någonsin igår. Filmen som sågs var Jackass 2. Kändes lite diffust att sitta och skratta för sig själv men ändå ganska befriande.
Fiction då, jo ska nog börja med Krullet som andra år har varit en medelmåtta och ofta legat i mitten, har ju bra tajmat skaffat sig en unge och är hemma ganska mycket passandes nog mycket strötid och kan sitta framför Morinio-wannabe spelet Fiction. Det är ingen diss, tycker att det är hans tur nu. Go Krullet!
det är ju inte skitkul att sitta framför datorn och skriva så får gå in "under skinnet" på dom andra coacherna någon annan gång. Måste bara nämna att jag bara går och väntar på veckorna när Trots allt ska på tryck för då har inte Mr. Worldfarm så mycket tid att "jobba" fiction som dom under dom andra veckorna när tidningen har gått till tryck.Till den här omgången täntke jag hylla Jeppe Nordström genom att ta in min första united lirare för första gången någonsin tror jag. Word, Jeppe!
Ni andra är också bra men som sagt den här burken är ju inte direkt någon stämmningshöjare för tillfället.

Om jag ska säga någon om mitt lag, så behöver jag bara säga, Go readings, och möjligen ett par andra lag där jag har spelare i! Vore kul att göra iallafall en bra omgång den här säsongen. Annars kan jag börja skaffa klippkort på burgare på Pitchers.


Avslutande skulle jag vilja Skicka med en hälsning till min bror Jeppson som är i Norge och rensar fisk. No one rensing fish like, Jeppe.
Ska bli gött när han kommer hem, han hedras här med den första bilden på min blogg. Den är tagen på axfood när han gör ett av sina partytricks "Fläskfilén goes wild"

Jeppson
Over and out...

Kommentarer
Postat av: valderamas

för jäfla skön bild

2007-01-04 @ 13:58:14
Postat av: Point blanc


sååå lågt

2007-07-23 @ 22:25:03
Postat av: Anonym

Inte lika lågt som glocalnet.

2007-08-29 @ 15:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback