Jag kan...

...precis ha varit med om ett 2 veckor för tidigt aprilskämt. På slutet av löprundan jag just sprungit skulle jag igenom stadsparken som så många gånger förr. Nånstans mitt i parken noterade jag att två lyktstolpar var ur funktion men gjorde sedan ingen djupare reflektion...förrän jag var precis mellan de två stolparna. En sönderhackad isfläck täckte vägen 4 m framåt och vattenfylld, med ett djup på 1 dm. Två älgkliv senare var jag förbi, nöjd att jag bara blev lite fuktig om fossingarna. Plötsligt kände jag en välbekant doft som talade om för mig att avföring från ett vanligt husdjur fanns i närheten. Kanske till och med från mina nu blöta skor.
Kan det verkligen vara så att någon "preppat" denna isfläck, på något sätt satt just dessa lyktstolpar ur funktion och tilll råga på allt dumpat hundbajs i vattnet?

/Jesper

Kommentarer
Postat av: Johan

haha sjukt.

2011-03-17 @ 15:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback