Livet är...

...allt bra surt ibland.

Jag är oftast en väldigt positiv människa, enligt mig själv iallafall.
Men nu ett par dagar har ett par väldiga bakslag gjort sig tillkänna.

Först gick mina absoluta favoritskor sönder för ett par dagar sedan. Så tom har jag inte känt mig sedan Sverige inte klarade av att gå till VM-slutspel.

Sedan så kom nästa bakslag som ett brev på posten.
Jag och min lillebror tillika gästbloggare här på bloggen har haft en röm kan man säga.
Vi har velat starta en balkan-klubb i Örebro, eller iallafall testa en kväll för att se hur det skulle mottas.
Nu dom senaste månaderna har vi verkligen tagit tag i denna idé och planerat med musik och dylikt.

Idag fick jag ett eventförslag av min systers byxtyg (även Dj på vår balkan-kväll).

Eventet var detta:
http://www.facebook.com/event.php?eid=243358047460

Förstår ni vilket nederlag? Nu hoppas jag att ingen kommer och köper biljetter till balkan night och att alla håller tummarna för att vi kommer få tillbaka suget att avsluta vår dröm som vi ändå har haft ett par år.

Surt sa räven, som flickan sa.

// Joel

Kommentarer
Postat av: bror 3

tja jag stöttar er hel hjärtat.

Björnis balkan musik kommer inte från hjärtat, där kan ni slå dom med häst längder eller som bagarn säger kanel längder=) ses snart.

2010-01-14 @ 22:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback