Och vinnaren...

...i gästbloggstävlingen är... ( Tänk: In the Stone med Earth, wind and fire i bakgrunden)


...Jesper Höglund.

Info om denna man följer här nedan.



Lite info: Skådespelaren Vin Diesels riktiga namn är Mark Vincent. Man nyser i en hastighet av 160km/tim. 1 300 liter svett kommer att spridas ut i atmosfären per människa. Den som dricker kaffe löper 66 % mindre risk att begå självmord.


Ålder: 23
Kön: Man
Intressen: Tipslördag, Sportspegeln och skägg
Favorithundras: Samma som Snokens, han som var detektiv i ett gammalt SVT-program
Favoritmat: 39:ans
En historisk person som du identifierar dig med: Snoken


Kött eller fisk? Kött
Rött eller vitt? Rött till kött
Killinggänget eller Varan-tv? Måste svara Killinggänget för deras bredd
Sten Frisk eller Niclas Frisk? Sten har satt djupare spår
Hockeyrumpa eller skidlår? Hockeyrumpa
Lili eller Sussie? Lili
Boxer eller string? På dig eller på mig?


Till sist, hur känns det att bli gästbloggare på Howlinhoglund.blogg.se?

Jesper: Erik Hamrén blir svensk förbundskapten, Zlatan vinner guldbollen och jag blir gästbloggare hos Howlin' Höglund. det är häftiga tider vi lever i just nu. Jag är otroligt stolt över min bror och den blogg han ligger bakom. Han har skänkt glädje till mig och många andra. Att jag kommer att bli någon sorts side kick kommer att bli en otrolig utmaning. Blogginläggen här står för något som inte kan hittas i många bloggar på, det fenomen vi kallar, internet. Jag hoppas att mina inlägg upplevs som att de är skrivna i Howlin' Höglunds anda men med min personliga prägel.

Howlinhoglund.blogg.se välkomnar Jesper Höglund som gästbloggare och önskar honom lycka till. Bloggen hyser stort förtroende för Jesper och står bakom alla hans inlägg.

Kommentarer
Postat av: Henke

Ett stort grattis till vinsten Jesper

2009-11-08 @ 20:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback