Det här med...

...böckerna/ filmerna Twilight är ju väldigt hett just nu.

Jag har skapat ett test för er som vill veta vilken karaktär ni är i böckerna/filmerna.


Svara på frågorna och så kommer du få fram ett reslutat på vilken av karaktärerna du är.


1. Vilken beskrivning passar bäst in på dig?


A. Du är en blek men snygg kille som nhar skum familj och gillar att suga blod. Du åker väldigt sällan på solsemestrar.

B. Du är en blek tjej som går igång på farliga killar. Gärna sådana killar som vill döda dig. Du säger ehh... väldigt mycket och har en pappa som är polis.

C. Du är en snäll kille med långt hår. Du har anor från indianer och på fritiden så brukar du och dina vänner att roa sig med att bli varulvar.

D. Du är asiat och gillar att hålla dig i bakgrunden, men ibland dyka upp här och där och dra en vitsig kommentar som dina vänner oftast inte tycker är rolig.

Resultat:

Fick du flest A? : Du är Edward Cullen.
Fick du flest B? : Du är Bella Swan
Fick du flest C? : Du är Jacob Black.
Fick du flest D? : Du är Eric Yorkie


// Joel

Kommentarer
Postat av: jakke

Jag blev mig själv

Kan bara säga att Twilight är en av dom sämsta filmerna jag sätt på länge.

2009-12-04 @ 21:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback