Tillbaka och tvångstanke

Dear viewers!
Har inte kunnat gått in på min blogg på flera dagar, därav mitt smärre engagemang med skrivandet. Det handlar inte om att jag har tröttnat.
Nu verkar det ju funka igen och då är det dags att börja skriva igen.
Det positiva är att jag har kunnat samla en massa material till inlägg.

Som rubriken visar så handlar det om en tvångstanke som jag har haft väldigt länge.
Den handlar om min vän Anton som just nu spelar revy på Nöjeskrogen.
Utanför finns en stor bild av honom som jag har velat måla glasögon och mustasch på men inte vågat.
Så det får bli här på bloggen istället.

image36

Det handlar inte om att han är dålig, har varit och sett revyn och han är grym.
Har bara känt att jag var tvungen.

Kommentarer
Postat av: Sandra - ung mamma

Söt :D

Postat av: JC

Din, nu har du förstört mitt enda ärende (ev. risk) hem till Örebro. Fan!

2008-04-03 @ 16:21:59
Postat av: höglund

Haha, hade du tänkt att göra det? Ja men det finns ju fortfarande chans. Har ju inte vågat på riktigt.

2008-04-03 @ 20:31:40
URL: http://howlinhoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback