Vill bara...

...höja ett finger för Howlinhoglundblogg.se. Har från flera håll hört att det bloggas för lite här på bloggen. Jag kan hålla med till viss del.

MEN...

...Howlinhoglund.blogg.se har gått från, iallafall enligt mig "hellre kvantité än kvalité" till "hellre kvalité än kvantité".

Låt mig utveckla. Dom få inlägg som läggs ut här läggs det ner oerhört med energi och tid för att få det så bra som möjligt.

Som ett exempel kan man ta inlägget nedan som Jeppe skrev om. OS i Vancouver.
Han ville inte lägga ut detta inlägg innan han fick tag i ett namn som han ville ha med. Enligt säkra källor tog det honom flera timmar att komma på namnet (Gringo) för att det är detaljerna som gör inläggen.


Slutkläm: Det kommer bli fler inlägg och mer febrit, det kan jag ta gift på. Men som sagt, dom inlägg som läggs ut är det kvalité på.

Det är ett väldigt bra motto tycker vi på Howlinhoglund.blogg.se
"Hellre kvalité än kvantité".


PS: Ser också fram emot vinter-OS

// Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback