Tänkte att...

...det är dags för en mobil-inventering.

Hittade ett par bilder i min mobil som jag har tagit för att lägga ut på bloggen, men som aldrig blivit av.
Så vi tar dom i ett kör nu istället.

Håll till godo.



Hittade ett örngott/påslakan-set på Jysk med denna bild på. Förstod inte riktigt syftet.
Är det dom barnen som har gjort tygerna, eller går pengar till skolor i andra länder?




Någon har sulat en perfekt snusprilla på denna Stadium-reklam utanför dess butik i Katrineholm.



Min lillebror på sjuår, klottrar på Lager 157 i Örebro. Han diggade visst inte musiken i butiken.



Från samma tillfälle som bilden över. Den här meningen är av högsta världsklass.
Tänk att killen är sju år, det han väljer att skriva är detta. Peppe Eng ska koma hit.
Haha, stilen, meningen, humorn. Man blir stolt över den lille.

Kommentarer
Postat av: Jesper

Han är otrolig. Peppe Eng...hur vet han att det är roligt?

2009-01-25 @ 23:50:19
Postat av: Höglund

haha nej det är det sjuka. Det är ju en sån grej som vi skulle kunna ha kommit på. Den käcker, Peppe Eng av alla människor...

Postat av: Julius

Ja, jag vet att jag är bäst

2009-02-08 @ 19:14:28
Postat av: julius

har någonsin sätt mig utan att vara knäpp

2011-04-12 @ 17:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback