Jag mötte Lassie...?

Kom sent till kulturhusets årsmöte. Satte mig bredvid en man som kändes väldigt bekant. Inte förrens deltagarlistan låg framför mig gick det upp för mig vem han var lik. Det stod Björn Brunnberg. Brunnberg. Ulf Brunnberg. Ulf brunnbergs brorsa?
Fårgorna började bubbla i mig. Kunde inte koncentrera mig på budget, årsberättelser, val av valberedning.
Ville bara fråga hur Ulf tänkte inför filmen Fyra nyanser av brunt. Hände det någon rolig fadäs under inspelningen av Jönssonligan av den svarta diamanten? Har han legat med Kim Andersson?
Sen slog det mig, han kanske bara är en avlägsen släktning, kusin eller nåt. Så jag behöll frågorna för mig själv. Men tankarna och frågorna fortsatte gnaga i mitt inre.
Har försökt googla både på Björn och på Ulf nu när jag kom hem men inte hittat något som kan koppla dom till varann.
Men frågorna kvartstår dock. Vem är denna Björn Brunnberg? Och har Ulf Brunnberg och Kim Andersson legat med varann?

Kommentarer
Postat av: Oskar

Jag tror att Björn och Ulf har...

Postat av: höglund

haha, så kan det vara.

2008-03-19 @ 12:52:03
URL: http://howlinhoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback