sådärja...

Nuså, är det dags för min första blogg. Peppade på Myspace ett par veckor men det var lite kruppigt att bli seriös med. Kommer nog inte bli det med det här heller. Men alla andra på fiction har ju så va fasen.

Reflektion av fiction hitills:

1 omgången: Jaja, får skylla på brist på tid och för dåligt referatrunkande.
2 omgången: Jobbade ändå på det och det gav ju resultat, det kan nog bli nåt den här säsongen.

Inför omgång 3: Lite diffust än så länge, men får sätta mig ett par timmar nu och "jobba" lite.

Annars då, gött med jul, inget jobb efter nyår, det går bra med flickvännen och har lärt mig skruva på bowling.


Tills vidare....

Kommentarer
Postat av: Oskar

Högga!

Skönt att Du dammat av ett klassiskt gammalt begrepp som "referatrunka". Klassiker var ordet.

Tack för mig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback