Läste...

...detta i dagens NA: http://na.se/sporten/fotboll/inspark/1.768274-har-ar-osk-s-varvningsbomb

Ett otroligt pirr spred sig i kroppen. Frågor började strömma in i mitt huvud. Är det sant? Är det första April? Vad kan det göra för vårt svartvita lag?

Sen dök tanken upp: Vänta lite, har jag något med det här att göra?

För ett par dagar sedan la jag nämligen ut en look-a-like på just Paulinho. Och kanske satt Lennart Sjögren med sina värvarkompisar i ett konferensrum och brainstormade om nyförvärv till ÖSK. Nämde Lennart kanske satt och slösurfade samtidigt. Och kanske råkade han komma in på min blogg och fick syn på denna look-a-like. Han kanske hoppade ur sin stol vände datorn mot sin värvarkompisar och dom kanske ropar ut; BRAVO, EXCELLENTE, SPLENDIDO, HONOM SKA VI HA!!!

Kanske...

Kul är det iallafall. Och Howlinhoglund.blogg välkomnar Paulinho med öppna armar.

// Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback