Vill be...

...om ursäkt för mitt dåliga engagemang under Livebloggen för OS-invigningen.

Ursäkt 1: Min bror skrev så magiskt bra så jag kände mig överflödig.

Ursäkt 2: Satt och lade in musik på min Ipod, då plötsligt all musik försvann (Runt 9-10 gig) i den. Det gjorde mig sjukt irriterad och ville inte riskera att denna agression skulle sprida sig till bloggen under denna vackra cermoni.

Ursäkt 3: jag råkade blunda till runt halv fem-fem, och då var det kört. missade det jag sett fram emot mest efter Bangladesh ingångsmarch, eld-tändningen med Mr. NHL Wayne Gretzky.

Men, det är ju bara fyra år kvar till nästa vinter-OS invigning.

Nu kör vi Sverige!

// Joel

Kommentarer
Postat av: Moni

OS invigningen var kort för min del. Somnade direkt efter att Sverige hade kommit in. Älskade att se indianerna, jag blir så vild då, urkvinnan i mig vaknar. Förresten det räcker med att se en ren så händer det något. Hade inget med OS att göra.

I alla fall så är jag tacksam för referatet Jesper, det ger en känsla av att ha varit med.

En stolt mor läser era inlägg och tänker att man verkligen kan se på OS så olika och ändå kan jag förstå båda. (hm)

Ikväll blir det OS för min del, en bra uppladdning inför predikan imorgon i Immanuelskyrkan, Örebro. Dagens reklaminslag.

Kram på er alla

Postat av: Johan

men hallå, det finns ju alltid svtplay.

2010-02-14 @ 00:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback