Haley Wickenheiser...

...svor den olympiska eden för alla deltagarna. Hon är typ den kvinnliga Gretzky.
Facklan kommer in på arenan av Rick Hansen, vidare till Le Doan, Steve Nash, Nancy Green oCh till slut till Den Store Wayne Gretzky som får vänta på fundamentet han ska tända på. Det verkar ha fastnat. Fundamentet ska se ut som en lägereld.
En fruktansvärt mäktig OS-eld.
Let the games begin!!!
Jag tackar för mig och hoppas att alla ni som följt bloggen inatt är nöjda och lika taggade som jag på att följa spelen de kommande två veckorna.
Ladies and gentlemen! Over and out!
/Jesper, gästbloggare

Kommentarer
Postat av: Josefine

Fantastiskt välbloggat. Tack.

Även en ickesportnörd gillar ju det stora svulstiga .Hade velat se. Nu känns det som att även jag fick vara med fast jag satt i en liten hemtrevlig ölstuga i de tyska bergen.



Kan vi förvänta oss lika frekventa uppdateringar framåt nu?

Postat av: levekungeric

Ett fruktansvärt bra arbete till Liveblöggarna inatt! Själv hade jag inte tid att följa invigningen för att jag hade nog fullt upp då med att sova för veckan.

Great! Puss

2010-02-13 @ 12:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback