Kicki nummer ett...

...Kicki nummer 2...Kicki nummer 3...Kicki nummer 4...Kicki nummer 5...Kicki nummer 6...Kicki nummer 7...Kicki nummer 8...Kicki nummer 9.

Kicki Bengtsson, denna långlivade kvinnliga fotbollsspelare lägger skorna på hyllan.

Jag säger som min lillebror, trodde att hon hade gjort det för flera år sedan. Men se så fel man kan ha.


Kicki, du har roat mig iallafall en gång på fotbollsplanen. Och det var egentligen inte ens du utan 10 fulla Djurgårdshuliganer som ropade "hejarramsan" som jag skrev som rubrik åt fel person. Dom sjöng den för Victoria Svensson, eftersom dom var så fulla och trodde att hon var du.

Men vad du än gjort så tack, du har säkert varit en hjälte för någon eller några.

Ni kan läsa mer om hennes avslut här:

http://svt.se/2.21391/1.1756912/kicki_bengtsson_slutar&from=rss


// Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback