Jesper Höglund...

är egentligen inte ett bra bloggnamn. Foki, Blondinbella, Kenza, Mogi, Howlin' Höglund. Alla har de ett häftigt bloggalias.
Det funkar inte riktigt om man hälsar på nån och säger:"Tja, jag heter Jesper Höglund. Gå gärna in och kolla mina blogginlägg. Jag bloggar som, hör och häpna, Jesper Höglund."
Inte coolt!

Jag vet, jag är bara gästbloggare och har ingen egen blogg. Men ändå, jag skulle kunna vara Sideshow Bro'.
Jesper Höglund a.k.a. Sideshow Bro'. Det kan funka.

Ni får gärna komma med lite poppiga förslag på bloggalias till mig så kan vi ha en omröstning här.
/Still knowned as, Jesper, gästbloggare

Kommentarer
Postat av: Höglund

Vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller inte när mitt namn står bredvid dessa andra tjejmode-bloggare. Förstår syftet men ändå.



Sitter just nu och tittar på Polisskolan och läste ditt inlägg samtidigt. Fick bilden av att jag var Capten Lassard. Då skulle du kunna vara min vapendragare som alltid stället upp, Mahony.



Eller om man ska gå på The hives-spåret som Howlin'hoglund kommer ifrån heter ju basisten i bandet Dr Matt Destruction. Man kan kanske spinna vidare på nåt där?

Postat av: Josefine

Jag tycker nånting med Per.

2009-11-16 @ 15:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback