Jag har inte...

...bloggat på ett par dagar nu. Men jag tänker inte be om ursäkt.

Tycker inte om när bloggare ber om ursäkt för att dom inte har bloggat på länge.

Jag har haft andra saker för mig och den här bloggen är tro det eller ej inte hela mitt liv.


Det har varit väldigt mycket jobb och andra saker den senaste tiden. Nu är tanken att ta en lång helg i Öret från och med torsdag kväll.

Har ni några tips på vad man kan sysselsätta sig denna helg som kommer?
Ge mig gärna lite på tips på vad som hetast i helgen.


Kanske... eller... varför inte...

// Joel

Kommentarer
Postat av: Neger Berg

Liquid med Josperos the Maracita och Lillsyrran och prata skit om den tredje bocken "Bruse", Jacke :)

2009-11-23 @ 21:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback