Min tanke...

...var att jag skulle lägga ut en bild på Lillåns  fd målvakt Nickas Frisk här. Men jag hittade ingen bild.
Men jag hittade det här. En blogg om innebandyn i Örebro.

http://innebandyorebro.blogg.se/

Det roligaste var ett inlägg som jag hittade om troliga rykten om vilka som var på gång till Lillån för nåt år sedan.
Kolla killen överst på listan. Haha.

Inlägg:

TROLIGEN IN I LILLÅN!

Joel Höglund(Ösk)
Örebro bästa spelare för några år sedan som nu ska vara i Lillån fram till jul och sedan hjälpa Ösk i kvalet till elitserien är det tänkt.
Jonas Ludvigsson(Ösk)
Stor stark back som har en grym "BÖSSA".
Robert Eriksson(Ösk)
Liten ettrig back som är stenhård i kroppen.
Calle Fors(Hovsta)
Viljestark forward som var tränare Krusells första val i värvnings karusellen.(tror det har något med fotboll att göra) 
Rickard Ericson(Hovsta)
Snabbast i 3an säger många och jag vill lägga till målfarlig.
Ola Larsson(Lindesberg)
Spelskicklig back, bra uppspel. 
Johan Toresson(Pålsboda)
Bra skott, bra blick, lite långsam för 1an tror jag.


Så Frisk om du har en bild någonstans på någon dator, kan du inte maila mig den så får du dina 15 minutes of fame på min blogg.

Kommentarer
Postat av: frisk

2009-02-07 @ 15:18:47
Postat av: frisk

skulle gärna skicka många bilder men har har ingen mailadress till dig.

2009-02-07 @ 15:20:17
Postat av: Höglund

[email protected]

2009-02-07 @ 15:51:32
URL: http://howlinhoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback