Jag kanske är...

...efter, men jag har precis hört talas om Google Ocean. Visste om google Earth.
Och i artikeln nedan finns även Google sky med.

http://www.nyteknik.se/nyheter/it_telekom/allmant/article346953.ece

Nu väntar jag bara på att dom fyra elementen ska fullbordas och att det kommer ett Google Fire.
Började spåna vidare på det här, vad som ska komma näst 

Jag tror dom fyra väderstrecken.
Eller varför inte dom fyra sädesslagen? Google korn, Google vete osv...
Eller varför inte dom 12 lärjungarna? Google Petrus...
Eller varför inte dom 349 mandatplatserna i riksdagen? Google Thomas Bodström...

Följer utvecklingen med spänning.

Och som Oskar.G brukar skriva, kom ihåg var ni läste det först. 

Kommentarer
Postat av: Krillson

Kroppsdelar? Google Näsben, Google Gluteus Maximus, Google könshår...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback